-
Tytuł:
Call Center GigaCon 2006
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 0 PLN
- Termin: 2006-11-16 - 2006-11-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Software-Konferencje Sp. z o.o.
Proponujemy tematykę:
- Infrastruktura telefoniczna i sieciowa
- Osprzęt komputerowy (modemy, bramki, xDSL, centrale telefoniczne)
- System Automatycznej Obsługi Głosowej – IVR, rejestratory rozmów MVR
- System integracji infrastruktury informatycznej i telefonicznej (CTI - Computer Telephony Integration)
- Zagadnienia ochrony danych osobowych
- Systemy nowoczesnej telefonii IP
- Call Center na Linuksie
Przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji, serwisowanie, uaktualniania posiadanych danych, poszukiwania nowych klientów, przyjmowanie reklamacji... - nie jesteś już w stanie w odpowiedni sposób zadbać o swojego klienta?
- Twoją wizją staje się sprawny kontakt, masowa łączność.
- U nas dowiesz się jak usprawnić pracę.
- U nas dostaniesz propozycję rozwiązań na miarę twoich potrzeb.
- U nas dowiesz się jak zorganizować centrum obsługi klienta – Call Center!
Rozwój Twojej firmy łączy się z koniecznością profesjonalnej i kompleksowej obsługi klienta, odpowiadającej wymogom rynku oraz przepisom prawa o ochronie danych osobowych.
Przyjdź!
- a damy Ci możliwość poznania oferty liderów rynku (sprzęt, oprogramowanie) i nawiązania kontaktu z dostawcami.
- Zdobędziesz wiedzę jak ograniczyć koszty wprowadzenia i utrzymania działów call center/contact center.
- Porównaj doświadczenia, poznaj zdanie specjalistów i wymień opinie na temat prawnych aspektów relacji z klientem
Jesteś osobą odpowiedzialną za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologii, należysz do kadry zarządzającą działów Call Center i Contact Center, reprezentujesz branżę telekomunikacyjną, ubezpieczeniową, finansową, turystyczną, bank, przemysł, administrację ...– to konferencja dla Ciebie
Szczegóły na stronie organizatora: