eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeBusiness Intelligence 2008

Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:

  • Wdrażanie narzędzi Business Intelligence w firmie – wyzwania, problemy
  • Jakie korzyści może odnieść firma z implementacji rozwiązań Business Intelligence
  • BI a ERP
  • Skuteczne zarządzanie hurtownią danych
  • Realizacja projektów BI – praktyczne przykłady
  • Wpływ Business Intelligence na Business Process Management – doskonalenie i kontroling procesów

W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele m.in.:

  • Alma Market
  • Armatura Kraków
  • Atlantic
  • Business Objects
  • Enion
  • Grupa Animex
  • Grupa Budimex
  • Infovide Matrix
  • Johnson&Johnson
  • Oceanic
  • Philip Morris Polska
  • PLL LOT
  • Wyborowa

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Dynamiczny rozwój organizacji, walka konkurencyjna, optymalizacja procesów biznesowych – to wyzwania w obliczu których stają Państwa firmy. Dzięki wdrożeniu rozwiązań Business Intelligence podejmowanie strategicznych decyzji stanie się łatwiejsze i wygodniejsze.
  • Jak zapanować nad ogromną ilością danych? Jak wykorzystać informację do strategicznego za-rządzania firmą? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, na co dzień wykorzystujący rozwiązania Business Intelligence do budowania przewagi konkurencyjnej.
  • Praktyczne aspekty wdrażania i korzystania z narzę-dzi i technik BI, omówienie realizacji projektów w oparciu o case studies, praktycy w gronie prelegentów – to najważniejsze atuty kolejnej edycji kongresu.
  • II Kongres „Business Intelligence” będzie dla Państwa doskonałą okazją do przeanalizowania szans, zagrożeń i korzyści związanych w wdrożeniem nowoczesnych rozwiązań.

Kto powinien wziąć udział:
Wyższa kadra menedżerska, zainteresowana wykorzystaniem informacji do strategicznego zarządzania firmą, przede wszystkim:

  • Prezesi i Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy Generalni, Dyrektorzy Zarządzający
  • Dyrektorzy ds. Strategii i Rozwoju Biznesu
  • Dyrektorzy IT
  • Dyrektorzy Operacyjni
  • Dyrektorzy Produkcji
  • Dyrektorzy ds. Logistyki
  • Dyrektorzy Marketingu
  • Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży
  • Dyrektorzy ds. Obsługi Klienta

oraz wszyscy inni pracownicy zainteresowani implementacją rozwiązań wspierających podejmowanie decyzji


Koszty:
Cena do 25 stycznia 2008 r. - 3995 PLN + 22%VAT
po 25 stycznia 2008 r. - 4495 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Joanna Jamka - Project Manager
tel.(22) 256 72 00