-
Tytuł:
Business Intelligence
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-02-19 - 2009-02-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.
- Wojciech Dąbek, Global Operations Manager, Procter&Gamble (GBS), odpowiedzialny za globalny system raportowania sprzedaży - ponad milion klientów - pokaże jak systemowo rozwijać i konfigurować treści prezentowane w kokpitach menedżerskich
- Jak uprawnić proces podejmowania decyzji podpowie Robert Kaźmierczak, Szef Systemów Informacji Zarządczej w Europie Wschodniej i Środkowej, Aviko BV
- Wojciech Komuda, Dyrektor Projektu, Bank Ochrony Środowiska, wskaże jak ustrzec się kluczowych problemów związanych z definiowaniem wymagań i zakresu projektów BI
- Sprawdzone metody zapewnienia wysokiej jakości danych - Paweł Ślepowroński, Menedżer ds. Rozwoju Aplikacji, UPC Polska
Program
19 lutego 2009, czwartek
9:55 Przywitanie przez Prowadzącego
10:00 RE-DEFINING THE CORPORATE BUSINESS INTELLIGENCE ORGANISATION FOR CREATING COMPETITIVE ADVANTAGES
case study Orange Switzerland
Huguette Rey, Orange Switzerland
- defining roles, responsibilities, key functions
- external vrs internal staff - lessons learned
- establishing points of contact with the business users
- establishing governance across the organization
10:40 INTEGRATION BETWEEN BUSINESS INTELLIGENCE AND STRATEGIC PLANNING TO ACCELERATE THE BUSINESS
case study American Express Europe Ltd
Enzo Quarenghi, American Express Europe Ltd
11:20 Przerwa kawowa
11:40 INWESTYCJE BUSINESS INTELLIGENCE - NAJLEPSZE PRAKTYKI W OCENIE OPŁACALNOŚCI INICJATYW BI
Bartłomiej Rybak, Jan Anisimowicz, Polska Telefonia Cyfrowa
- modele opłacalności dla inwestycji BI - w jakim celu i jak je tworzyć
- na czym polega specyfika inicjatyw BI w kontekście modeli opłacalności dla inwestycji - wymagania, sposoby tworzenia i korzyści dla firmy
- klasy wymagań wobec projektów BI - aplikacje, hurtownie danych, BI
12:20 BUSINESS INTELLIGENCE WSPARCIEM W DOBIE NIEUCHRONNYCH ZMIAN
Alicja Wiecka, SAS Institute Polska
- jak z sukcesem wdrożyć rozwiązanie Business Intelligence – lessons learned
- skuteczne powiązanie narzędzi BI z procesami operacyjnymi
- optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem zaawansowanych technik analitycznych
13:00 Lunch
14:00 WŁAŚCIWE DEFINIOWANIE WYMAGAŃ I ZAKRESU PROJEKTÓW BI - NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA
case study Bank Ochrony Środowiska
Wojciech Komuda, Bank Ochrony Środowiska
- jak właściwie zdefiniować zakres Projektu BI
- jak ustrzec się kluczowych problemów związanych z wymaganiami w projekcie BI
- zarządzanie zmianami - klucz do sukcesu projektu BI
- techniki ograniczania ryzyka w projektach BI - najlepsze praktyki
14:40 PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ ROZWIĄZAŃ BUSINESS INTELLIGENCE ORAZ OSIĄGANE KORZYŚCI
Marcin Mazurkiewicz, Bonair
- Wielowymiarowe analizy kosztów, sprzedaży, procesów logistycznych, produkcji
- Planowanie sprzedaży, kosztów i wyniku finansowego
- Sprawozdawczość i konsolidacja sprawozdań finansowych
- Zarządzanie przez cele, Strategiczna Karta Wyników
15:20 Przerwa kawowa
15:40 ZNACZENIE WSPÓŁPRACY MIĘDZY BIZNESEM A IT W PROJEKTACH BI - PUNKT WIDZENIA KONSULTANTA I DYREKTORA IT
case study Inter Partner Assistance Polska
Małgorzata Jabłońska, Inter Partner Assistance Polska
- współpraca w projekcie z biznesem i IT
- z perspektywy firmy konsultingowej - na co zwracać uwagę
- współpraca w projekcie z biznesem i dostawcą usług z perspektywy działu IT - cele i wnioski
- jak osiągnąć sukces - najlepsze praktyki
16:20 STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ O KLIENCIE POPRZEZ NARZĘDZIA BUSINESS INTELLIGENCE
Adil Abdelwahab, Niezależny Ekspert
- miejsce zaawansowanych rozwiązań Business Intelligence w komunikacji z klientem
- zaawansowana analityka i modelowanie zachowań klientów - sprawdzone rozwiązania
- jak uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki efektywnemu zarządzaniu Customer
- Life-Time-Value
17:00 Zakończenie pierwszego dnia Kongresu
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT do 23 stycznia 2009r.
3995 PLN + 22%VAT po 23 stycznia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(22) 256 70 20