eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeBusiness Intelligence

W programie m.in.

  • Wojciech Dąbek, Global Operations Manager, Procter&Gamble (GBS), odpowiedzialny za globalny system raportowania sprzedaży - ponad milion klientów - pokaże jak systemowo rozwijać i konfigurować treści prezentowane w kokpitach menedżerskich
  • Jak uprawnić proces podejmowania decyzji podpowie Robert Kaźmierczak, Szef Systemów Informacji Zarządczej w Europie Wschodniej i Środkowej, Aviko BV
  • Wojciech Komuda, Dyrektor Projektu, Bank Ochrony Środowiska, wskaże jak ustrzec się kluczowych problemów związanych z definiowaniem wymagań i zakresu projektów BI
  • Sprawdzone metody zapewnienia wysokiej jakości danych - Paweł Ślepowroński, Menedżer ds. Rozwoju Aplikacji, UPC Polska

Program

19 lutego 2009, czwartek

9:55 Przywitanie przez Prowadzącego

10:00 RE-DEFINING THE CORPORATE BUSINESS INTELLIGENCE ORGANISATION FOR CREATING COMPETITIVE ADVANTAGES

case study Orange Switzerland
Huguette Rey, Orange Switzerland

  • defining roles, responsibilities, key functions
  • external vrs internal staff - lessons learned
  • establishing points of contact with the business users
  • establishing governance across the organization

10:40 INTEGRATION BETWEEN BUSINESS INTELLIGENCE AND STRATEGIC PLANNING TO ACCELERATE THE BUSINESS

case study American Express Europe Ltd
Enzo Quarenghi, American Express Europe Ltd

11:20 Przerwa kawowa

11:40 INWESTYCJE BUSINESS INTELLIGENCE - NAJLEPSZE PRAKTYKI W OCENIE OPŁACALNOŚCI INICJATYW BI

Bartłomiej Rybak, Jan Anisimowicz, Polska Telefonia Cyfrowa

  • modele opłacalności dla inwestycji BI - w jakim celu i jak je tworzyć
  • na czym polega specyfika inicjatyw BI w kontekście modeli opłacalności dla inwestycji - wymagania, sposoby tworzenia i korzyści dla firmy
  • klasy wymagań wobec projektów BI - aplikacje, hurtownie danych, BI

12:20 BUSINESS INTELLIGENCE WSPARCIEM W DOBIE NIEUCHRONNYCH ZMIAN

Alicja Wiecka, SAS Institute Polska

  • jak z sukcesem wdrożyć rozwiązanie Business Intelligence – lessons learned
  • skuteczne powiązanie narzędzi BI z procesami operacyjnymi
  • optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem zaawansowanych technik analitycznych

13:00 Lunch

14:00 WŁAŚCIWE DEFINIOWANIE WYMAGAŃ I ZAKRESU PROJEKTÓW BI - NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA

case study Bank Ochrony Środowiska
Wojciech Komuda, Bank Ochrony Środowiska

  • jak właściwie zdefiniować zakres Projektu BI
  • jak ustrzec się kluczowych problemów związanych z wymaganiami w projekcie BI
  • zarządzanie zmianami - klucz do sukcesu projektu BI
  • techniki ograniczania ryzyka w projektach BI - najlepsze praktyki

14:40 PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ ROZWIĄZAŃ BUSINESS INTELLIGENCE ORAZ OSIĄGANE KORZYŚCI

Marcin Mazurkiewicz, Bonair

  • Wielowymiarowe analizy kosztów, sprzedaży, procesów logistycznych, produkcji
  • Planowanie sprzedaży, kosztów i wyniku finansowego
  • Sprawozdawczość i konsolidacja sprawozdań finansowych
  • Zarządzanie przez cele, Strategiczna Karta Wyników

15:20 Przerwa kawowa

15:40 ZNACZENIE WSPÓŁPRACY MIĘDZY BIZNESEM A IT W PROJEKTACH BI - PUNKT WIDZENIA KONSULTANTA I DYREKTORA IT

case study Inter Partner Assistance Polska
Małgorzata Jabłońska, Inter Partner Assistance Polska

  • współpraca w projekcie z biznesem i IT
  • z perspektywy firmy konsultingowej - na co zwracać uwagę
  • współpraca w projekcie z biznesem i dostawcą usług z perspektywy działu IT - cele i wnioski
  • jak osiągnąć sukces - najlepsze praktyki

16:20 STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ O KLIENCIE POPRZEZ NARZĘDZIA BUSINESS INTELLIGENCE

Adil Abdelwahab, Niezależny Ekspert

  • miejsce zaawansowanych rozwiązań Business Intelligence w komunikacji z klientem
  • zaawansowana analityka i modelowanie zachowań klientów - sprawdzone rozwiązania
  • jak uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki efektywnemu zarządzaniu Customer
  • Life-Time-Value

17:00 Zakończenie pierwszego dnia Kongresu


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT do 23 stycznia 2009r.
3995 PLN + 22%VAT po 23 stycznia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(22) 256 70 20