-
Tytuł:
BRAND Design & Development - Skuteczne zarządzanie marką
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 895 + VAT PLN
- Termin: 2012-02-28 - 2012-02-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
MARKA jest najszybszym i najbardziej skutecznym środkiem komunikacji z klientami. Poprzez nazwę, symbol i design umacnia pozycję firmy na konkurencyjnym rynku, wpływa na efektywność sprzedaży, wzbudza lojalność odbiorców i zaufanie do produktów firmy oraz ułatwia wprowadzanie nowych produktów. Podobnie jak produkt, marka przechodzi różne cykle życia i wymaga ciągłego podejmowania działań, które mają utrzymać ją „na topie”. Dobry BRAND jest jednym z najważniejszych aktywów firmy, którego wartość określa akceptacja klientów i reputacja, jaką się wśród nich cieszy. Za każdą marką stoi myśl, idea, intencja, które za pomocą języka designu reprezentują jej interesy. Bo design to język komunikacji między marką a Konsumentem. To język XXI wieku.
Konferencja Brand Design & Development to idealne miejsce do zrozumienia skutecznych strategii budowania silnej i wyrazistej marki.
W oparciu o inspirujące case studies i żywe przykłady rynkowe m.in.: IBM, Samsung, Frugo, Legia Warszawa, wskażemy:
- W jakim otoczeniu funkcjonuje nasza marka, do kogo i co powinna komunikować i za pomocą jakich narzędzi
- Dlaczego firmy decydują się na odświeżenie identyfikacji wizualnej i jaki jest biznesowy cel takich zmian
- Kto odpowiada za architekturę marki i koncepcję New Product Development
- W jaki sposób marka wpływa na biznes i kiedy tworzy jego wartość
- Jak najskuteczniej pracować nad identyfikacją wizualną firmy, a jak nad opakowaniami
- Jak wykorzystać koncepcję brand managera i kreację designera w tworzeniu silnej i znanej marki – najistotniejszego elementu kapitału każdej firmy
Dwa ostatnie dni lutego to najlepszy czas na efektywne poznanie sekretów udanych rebrandingów, o których było głośno na rynku w ostatnich miesiącach: Netia, Onet, Barlinek, Lotnisko Chopina, Sygnity.
Spotkanie szczególnie dedykujemy:
- Brand managerom,
- Designerom
- Managerom odpowiedzialnym za kreację i komunikację marketingową oraz Dyrektorom, Kierownikom, Managerom ds.:
- marketingu
- wizerunku marki
- zarządzania marką produktu
- new product development a także przedstawicielom
- agencji marketingowych
- domów mediowych
- firmom doradzającym w zakresie działań marketingowych
PROGRAM:
28 lutego 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
09:30 Budowanie marki odpornej na kryzys
Małgorzata Starczewska, Dragon Rouge
10:30 Zrównoważona strategia marki jako złoty środek – budowa brand equity
a adaptacja do wyzwań zmieniającego się świata
Olaf Krynicki, Samsung Electronics Polska
11:10 Przerwa na kawę
11:30 Marketing narracyjny – jak umiejętnie zbudować pozycję marki
12:10 Siła marki wiodącej a submarka – unikalna sztuka budowania porfolio marek
Przemysław Papis, Unilever
13:00 Lunch
14:00 Digital branding, czyli soft relaunch dzięki presji e-społecznej
Krzysztof Beling, FoodCare
14:40 Czego chcą się dowiedzieć o marce konsumenci. I gdzie tej wiedzy szukają
Katarzyna Okularczyk, IBM
15:20 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Konferencji
29 lutego 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
09:30 Jak budować silną markę firmy na nowo. Rebranding: krok po kroku
Arkadiusz Łoś, Dragon Rouge
10:30 Idąc tropem DNA marki: kim jesteśmy i dokąd zmierzamy
Przemysław Hopfer, Barlinek SA
11:10 Przerwa na kawę
11:30 Rebranding to za mało. REBRAINING! Czas na zmianę totalną
Michał Dolny, Netia SA
12:10 Launch, rebranding i co dalej? Ile korzyści a ile problemów przysparza komunikowanie o zmianach w firmie
Radosław Żuk, P.P. Porty Lotnicze
13:00 Lunch
14:00 Rebranding strategiczny: jak skutecznie planować komunikację przeprowadzanych zmian
Marcin Skowroński, Grupa Onet
14:40 Silny Brand Design i jego funkcja informacyjna
Piotr Ręczajski, Mamastudio
15:20 Tworzenie marki poprzez rozpoznawalny design
Janusz Kaniewski
Każdy uczestnik Konferencji otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Konferencji.
Koszt uczestnictwa:
3395 netto PLN (od 19 grudnia 2011 do 27 stycznia 2012)
3895 netto PLN (od 28 stycznia 2012 do 28 lutego 2012)
Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: