eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeBRAND Design & Development - Skuteczne zarządzanie marką

MARKA jest najszybszym i najbardziej skutecznym środkiem komunikacji z klientami. Poprzez nazwę, symbol i design umacnia pozycję firmy na konkurencyjnym rynku, wpływa na efektywność sprzedaży, wzbudza lojalność odbiorców i zaufanie do produktów firmy oraz ułatwia wprowadzanie nowych produktów. Podobnie jak produkt, marka przechodzi różne cykle życia i wymaga ciągłego podejmowania działań, które mają utrzymać ją „na topie”. Dobry BRAND jest jednym z najważniejszych aktywów firmy, którego wartość określa akceptacja klientów i reputacja, jaką się wśród nich cieszy. Za każdą marką stoi myśl, idea, intencja, które za pomocą języka designu reprezentują jej interesy. Bo design to język komunikacji między marką a Konsumentem. To język XXI wieku.

Konferencja Brand Design & Development to idealne miejsce do zrozumienia skutecznych strategii budowania silnej i wyrazistej marki.

W oparciu o inspirujące case studies i żywe przykłady rynkowe m.in.: IBM, Samsung, Frugo, Legia Warszawa, wskażemy:

  • W jakim otoczeniu funkcjonuje nasza marka, do kogo i co powinna komunikować i za pomocą jakich narzędzi
  • Dlaczego firmy decydują się na odświeżenie identyfikacji wizualnej i jaki jest biznesowy cel takich zmian
  • Kto odpowiada za architekturę marki i koncepcję New Product Development
  • W jaki sposób marka wpływa na biznes i kiedy tworzy jego wartość
  • Jak najskuteczniej pracować nad identyfikacją wizualną firmy, a jak nad opakowaniami
  • Jak wykorzystać koncepcję brand managera i kreację designera w tworzeniu silnej i znanej marki – najistotniejszego elementu kapitału każdej firmy

Dwa ostatnie dni lutego to najlepszy czas na efektywne poznanie sekretów udanych rebrandingów, o których było głośno na rynku w ostatnich miesiącach: Netia, Onet, Barlinek, Lotnisko Chopina, Sygnity.

Spotkanie szczególnie dedykujemy:

  • Brand managerom,
  • Designerom
  • Managerom odpowiedzialnym za kreację i komunikację marketingową
  • oraz Dyrektorom, Kierownikom, Managerom ds.:
  • marketingu
  • wizerunku marki
  • zarządzania marką produktu
  • new product development a także przedstawicielom
  • agencji marketingowych
  • domów mediowych
  • firmom doradzającym w zakresie działań marketingowych


PROGRAM:

28 lutego 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
09:30 Budowanie marki odpornej na kryzys
Małgorzata Starczewska, Dragon Rouge
10:30 Zrównoważona strategia marki jako złoty środek – budowa brand equity
a adaptacja do wyzwań zmieniającego się świata
Olaf Krynicki, Samsung Electronics Polska
11:10 Przerwa na kawę
11:30 Marketing narracyjny – jak umiejętnie zbudować pozycję marki
12:10 Siła marki wiodącej a submarka – unikalna sztuka budowania porfolio marek
Przemysław Papis, Unilever
13:00 Lunch
14:00 Digital branding, czyli soft relaunch dzięki presji e-społecznej
Krzysztof Beling, FoodCare
14:40 Czego chcą się dowiedzieć o marce konsumenci. I gdzie tej wiedzy szukają
Katarzyna Okularczyk, IBM
15:20 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Konferencji

29 lutego 2012
09:00 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
09:30 Jak budować silną markę firmy na nowo. Rebranding: krok po kroku
Arkadiusz Łoś, Dragon Rouge
10:30 Idąc tropem DNA marki: kim jesteśmy i dokąd zmierzamy
Przemysław Hopfer, Barlinek SA
11:10 Przerwa na kawę
11:30 Rebranding to za mało. REBRAINING! Czas na zmianę totalną
Michał Dolny, Netia SA
12:10 Launch, rebranding i co dalej? Ile korzyści a ile problemów przysparza komunikowanie o zmianach w firmie
Radosław Żuk, P.P. Porty Lotnicze
13:00 Lunch
14:00 Rebranding strategiczny: jak skutecznie planować komunikację przeprowadzanych zmian
Marcin Skowroński, Grupa Onet
14:40 Silny Brand Design i jego funkcja informacyjna
Piotr Ręczajski, Mamastudio
15:20 Tworzenie marki poprzez rozpoznawalny design
Janusz Kaniewski

Każdy uczestnik Konferencji otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Konferencji.


Koszt uczestnictwa:
3395 netto PLN (od 19 grudnia 2011 do 27 stycznia 2012)
3895 netto PLN (od 28 stycznia 2012 do 28 lutego 2012)

Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: