-
Tytuł:
Bancassurance 2007
- Kategoria: Finanse, bankowość
- Cena: 5 595 + VAT PLN Teraz: 4 595 + VAT PLN
- Termin: 2007-03-13 - 2007-03-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Program:
I dzień konferencji
13 marca 2007 (wtorek)
9.00 Otwarcie konferencji
9.10 - 9.40 Komisja Nadzoru Finansowego - spojrzenie na bancassurance
- Doświadczenia z działalności
- Plany na przyszłość
- Projekty zmian
9.40 - 10.40 Nowelizacja umowy ubezpieczenia zawartej na rzecz osoby trzeciej i jej wpływ na współpracę bankowo-ubezpieczeniową
- Obowiązki informacyjne stron i podmiotów stosunku ubezpieczenia
- Powinności obciążające ubezpieczonego
- Przystąpienie do umowy ubezpieczenia
- Zakres ochrony konsumenckiej stron i podmiotów stosunku ubezpieczenia
- Ogólne warunki ubezpieczenia
10.40 - 11.00 Przerwa na kawę
11.00 - 12.00 Bancassurance w sektorze finansowania hipotecznego
- Nowe rozwiązania w ramach kredytu hipotecznego - plany banków
- Wsparcie rządowe kredytów hipotecznych dla ludności
- Rozwiązania rządowe problemu małej podaży na rynku nieruchomości
- Dyrektywa kapitałowa i polskie przepisy nadzorcze
- Perspektywa rozwoju bancassurance w nowym otoczeniu regulacyjnym
- Dynamika i konkurencyjność polskiego rynku na tle rozwoju kredytów hipotecznych w Unii Europejskiej
12.00 - 12.30 Czy fundusze inwestycyjne są konkurencją, czy kanałem dystrybucji dla bancassurance
- Historyczne spojrzenie na polski bancassurance
- Rola funduszy inwestycyjnych w budowaniu atrakcyjnej oferty sprzedażowej
- Przewidywane trendy
12.30 - 13.30 Wspólny obiad
13.30 - 14.10 Wpływ zmian regulacji prawnych na produkty bancassurance. Wzorce umowne wykorzystywane w stosunku ubezpieczenia
- Zmiana wzorca umownego w trakcie trwania stosunku ubezpieczenia
- Wpływ nowelizacji przepisów kodeksu cywilnego na postanowienia wzorców umownych
- Wzorce umowne w wybranych produktach bancassurance
14.10 - 14.50 Nowe produkty - ubezpieczenia komplementarne do produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Pomoc w pozyskiwaniu i utrzymaniu klienta
Produkty prozdrowotne:
- Ochrona dla osób niesamodzielnych
- Ekspercka druga opinia medyczna
- Ubezpieczenia zdrowotne VIP
- Educasa - pomoc edukacyjna dla dzieci
- Medyczna Platforma Informacyjna
Produkty motoryzacyjne:
- Profilowane infolinie motoryzacyjne
- Zdalne inspekcje - pierwsza opinia rzeczoznawcza
- Druga powypadkowa opinia rzeczoznawcza
Produkty domowe:
- Przedłużone gwarancje
- Obsługa logistyczna awarii
- Gwarancje odtworzenia stanu sprzed szkody
14.50 - 15.10 Przerwa na kawę
15.10 - 16.00 Wpływ założeń programu Basel II i Solvency na rynek bancassurance w Polsce
- Główne założenia programów
- Realizacja w Polsce
16.00 - 17.00 Wnioski z obowiązywania ustawy antylichwiarskiej
- Regulacja
- Wpływ na działalność instytucji finansowych
- Pierwsze doświadczenia
17.00 Zakończenie pierwszego dnia konferencji
II dzień konferencji
14 marca 2007 (środa)
9.00 - 9.30 Bancassurance - świadomość biznesowa. Powiązania na rynku; partnerstwo czy umowa o współpracy - które rozwianie gwarantuje sukces?
- Który bank współpracuje, z którym ubezpieczycielem
- Struktury produktowe
- Czy specjalizacja jest opłacalna?
Kiedy bank jest pośrednikiem
Rola banku w kontakcie z klientem korzystającym z produktów bancassurance
Cross-selling -wspólne przedsięwzięcia produktowe
9.30 - 10.20 Pozycja klienta w różnych modelach współpracy towarzystwo ubezpieczeniowe bank. Alianse bankowo - ubezpieczeniowe występujące na rynku polskim i ich formy powiązań
Studium przypadku Grupa Warta / Kredyt Bank:
- Marketing i public relations - strategie wpływów
- Wprowadzenie komplementarnych systemów informatycznych- wygoda czy konieczność
- Kluczowe czynniki efektywności sprzedaży
- Kompetencje sprzedawców a systemy motywacyjne
10.20 - 10.40 Przerwa na kawę
10 40 -11.30 Pozycja klienta w różnych modelach współpracy towarzystwo ubezpieczeniowe bank. Alianse bankowo - ubezpieczeniowe występujące na rynku polskim i ich formy powiązań. Studium przypadku Commercial Union / BZ WBK
- Transformacja modelu biznesowego od koncentracji na procesach do koncentracji na kliencie
- Konsekwencje dla rozwoju produktu
- Konsekwencje dla procesów biznesowych
11.30 - 12.30 Zmiany kapitałowe a nowe trendy na rynku bancassurance
- Nowa rola okienka bankowego - partnerstwo z klientem?
- Czynnik ludzki w działalności bankowo- ubezpieczeniowej
- Zmiany w umiejscowieniu doradcy finansowego- status prawny, kierunki rozwoju
12.30 - 13.30 Wspólny obiad
13.30 -14.10 Modele współpracy w ramach bancassurance na przykładzie BRE Ubezpieczenia. Studium przypadku
- Sprzedaż ubezpieczeń direct a bancassurance
- Czy nowy model dystrybucji da impuls do rozwoju bancassurance w obszarze ubezpieczeń majątkowych
- Jak angielskie banki stały się liderami sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
14.10 - 14.30 Przerwa na kawę
14.30 - 15.05 Alternatywne kanały dystrybucji
- Internet
- Platforma
- Portal -wpływ na sprzedaż
15.05 - 16.00 Doświadczenia zagraniczne rynku bancassurance
- Szwecja a południe Europy (Włochy, Hiszpania, Portugalia, Francja)
- W którym miejscu znajduje się polski bancassurance
16.00 Zakończenie konferencji
Dzień specjalny konferencji, 15 marca 2007 (czwartek)
Rynek finansowy i jego oddziaływanie na sukces bancassurance w Polsce
9.00 - 10.00 Wpływ rynku finansowego na budowanie efektywnej oferty produktowej
- Analiza bieżącej sytuacji na GPW w świetle ostatnich decyzji RPP
- Zachowanie rynku funduszy - trendy
- Oferta produktowa - odpowiedz na sygnały z rynku
10.00 -11.00 Sukces na rynku bancassurance - uwarunkowania finansowe
Prelegent - Rafał Patzer Kierownik Zespołu ds. Produktów Bankowych i Ubezpieczeniowych Xelion. Doradcy Finansowi Sp. z o.o.
11.00 -11.20 Przerwa na kawę
11.20 - 12.20 Fundusze inwestycyjne i ich rozwój w bancassurance. Konsekwencje dla ubezpieczycieli. Przykłady tych którzy odnieśli sukces
Prelegent : Tomasz Publicewicz- analityk Analizy Online
12.20-13.20 Obiad
13.20 - 14.20 Aegon- wpisanie w rynek
- Wykorzystywanie trendów na rynku finansowym - trendy rzeczywiste a kreowanie potrzeb
- Strategia AEGON jako przykład wykorzystania sytuacji rynkowej
- Synergia biznesowa produktów bankowych i inwestycyjnych
- Perspektywy współpracy instytucji finansowych - pułapki i oczekiwania
Celem spotkania jest prezentacja kierunków rozwoju rynku bancassurance w świetle zachodzących zmian prawnych i ekonomicznych. Dbając o wysoki poziom merytoryczny spotkania, do wygłoszenia poszczególnych prelekcji zaprosiliśmy wybitnych specjalistów zawodowo związanych z bancassurance.
Cena:
do 22.12.2006 | od 23.12.2006 do 02.03.2007 | od 03.03.2007 | |
Konferencja + dzień specjalny (cena preferencyjna) | 4595 PLN + 22% VAT | 4995 PLN + 22% VAT | 5595 PLN + 22% VAT |
Konferencja | 3695 PLN + 22% VAT | 3995 PLN + 22% VAT | 4295 PLN + 22% VAT |
Dzień specjalny | 1795 PLN + 22% VAT | 1995 PLN + 22% VAT | 2195 PLN + 22% VAT |
Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora:
tel.: 022 420 55 27;