-
Tytuł:
Badania marketingowe
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-06-19 - 2007-06-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Badania marketingowe stanowią jedno z najciekawszych zagadnień współczesnego marketingu. To właśnie one bardzo często stoją za największymi sukcesami. By jednak móc czerpać z nich pełnymi garściami, należy podejść do ich organizacji w sposób strategiczny. Uświadomić sobie nie tylko szanse, ale i zagrożenia. Wtedy mogą być inspiracją do nowych odkryć i wielkich sukcesów.
Podczas tego kongresu postaramy się odpowiedzieć na najbardziej frapujące pytania zadawane przez osoby zajmujące się badaniami i marketingiem, którzy z nich korzystają.
W programie m.in :
- Dowiedz się, kiedy za sukcesem kryją się badania
- Poznaj nowe trendy
- Zadbaj o zmaksymalizowanie potencjału swojej marki w kontekście segmentacji
- Poznaj praktyczne metody pomiaru skuteczności działań reklamowych
- Dowiedz się czy i kiedy warto inwestować w nowe media
Udział biorą:
- Onet.pl
- Coca-Cola Poland Services
- Scandinavian Tobacco
- RMF FM
- IQS and QUANT Group
- PTK Centertel
- SMG/KRC
- BP Polska
- Cefarm
- UPC Polska
- TVP
5 argumentów dlaczego warto wziąć udział:
- Wiedza przekazana przez znawców tematu, którzy kierują działami badań i analiz w firmach mających mocną i ugruntowaną pozycję na rynku
- Możliwość zapoznania się z nowymi trendami, które w ostatnim czasie pojawiły się na rynku, a także oceną ich efektywności
- Konkretne przykłady i przystępny język ich prezentacji
- Inspiracja do nowych pomysłów i rozwiązań
- Poznanie zagrożeń, jakie mogą się pojawić w kwestii badań i ich wykorzystania, a także wiedza jak sobie z nimi radzić
Główni adresaci:
Kongres skierowany jest m.in. do osób odpowiadających za obszary:
- Badań i analiz
- Marketingu
- Product management
- Brand management
- Category management
Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 8 czerwca 2007r.
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń po 8 czerwca 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Pachel - Project Manager
tel.(12) 292 11 05