-
Tytuł:
Aspekty prawne i administracyjne zarządzania centrum handlowym
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 5 595 + VAT PLN Teraz: 4 595 + VAT PLN
- Termin: 2007-03-21 - 2007-03-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
W programie m.in.:
I dzień konferencji 21 marca 2007 (środa)
9.00 - 10.30 Odpowiedzialność i obowiązki dyrektora centrum handlowego. Sesja wprowadzająca
- odpowiedzialność karna dyrektora zarządzającego centrum handlowym
- bezpieczeństwo w centrum handlowym
- umowy z podwykonawcami - zapisy dotyczące odpowiedzialności
- kontrole w centrum handlowym
- ubezpieczenia od wypadków losowych
- logistyka centrum handlowego (zaopatrzenia, parkowanie)
10.30 - 10.45 Przerwa na kawę
10.45 - 11.45 Uregulowania związane z ochroną środowiska w działalności centrum handlowego
- zapisy prawne o ochronie środowiska obejmujące działalność centrum handlowego
- gospodarowanie odpadami w świetle uregulowań prawnych
- pomiary hałasu
- zapisy w umowach najmu dotyczące wytwarzania i utylizacji odpadów
- dokumentacja związana z przestrzeganiem ustawy o ochronie środowiska
11.45 - 12.45 Regulacje związane z rozliczaniem mediów (energia elektryczna, ciepło)
- uwarunkowania prawne wytwarzania, dostawy i sprzedaży mediów do centrów handlowych
- rola MG i URE w zakresie regulacji dotyczących rynków energii
- alternatywne możliwości zakupu mediów (zasada TPA, wytwarzanie własne)
- poziom (aktualny i przewidywany) cen energii elektrycznej w Polsce
- możliwości zmniejszenia zużycia energii elektrycznej
12.45 - 13.45 Przerwa obiadowa
13.45 - 14.45 Zabezpieczenia w umowach najmu oraz egzekucja zapisów umów
- gwarancje bankowe
- czynsze od obrotu - wysokość oraz zapisy w umowie
- spójna interpretacja zapisów umowy najmu (najemca - zarządca)
- umowne i ustawowe zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy najmu
- ubezpieczenie w przypadku wyrządzenia szkody przez najemcę
- windykacja czynszu
14.45 - 15.00 Przerwa na kawę
15.00 - 16.30 Nadzór budowlany nad centrum handlowym
- jakie wymogi budowlane musi spełniać centrum handlowe - zapisy ustawy Prawo budowlane
- dokumentacja budowlana centrum handlowego zgodna z wymogami prawa budowlanego
- zakres kontroli nadzoru budowlanego w centrum handlowym
- wymogi prawne związane z warunkami atmosferyczny
- przepisy BHP oraz PPOŻ
II dzień konferencji 22 marca 2007 (czwartek)
9.00 - 10.00 Zarządzanie kosztami w działalności centrum handlowego
- jak minimalizować koszty w centrum handlowym
- budżetowanie kosztów, trudnych do przewidzenia (odśnieżanie dachów)
- efektywne zarządzanie budżetem - kontrola stanu wydatków
- rozliczenia kosztów z części wspólnych (sprzątanie, wentylacja, klimatyzacja)
- ustalanie wysokości czynszów
10.00 - 10.15 Kawa
10.15 - 11.45 Eksploatacja centrum handlowego
- współpraca administratora z generalnym wykonawcą
- usuwanie usterek w ramach gwarancji generalnego wykonawcy
- współpraca z podwykonawcami w zakresie obsługi technicznej i utrzymania czystości w centrum handlowym
- konserwacja i naprawy
- przeszkolenie pracowników z zakresie eksploatacji urządzeń
- przeglądy techniczne:
- uregulowania prawne dotyczące urządzeń zamontowanych w centrum handlowym
- kalendarz przeglądów - rozbieżności między zaleceniami producenta a zapisami prawnymi
- konserwacja i terminowe usuwanie usterek
11.45 - 12.45 Marketing centrum handlowego
- centrum handlowe jako platforma działań marketingowych
- analiza badań marketingowych - podejmowanie działań marketingowych na podstawie wyników badań
- włączenie najemców we wspólne działania marketingowe
- jak tworzyć zróżnicowaną ofertę marketingową dostosowaną do zasobności portfela klienta
- wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta
- czy programy lojalnościowe są dobrym sposobem zatrzymania klienta
- jakie eventy przyciągają do centrum handlowego
- współpraca z firmami zewnętrznymi w kwestii marketingu i public relations centrum handlowego
- jak się zmieniają oczekiwania klientów
- wystrój centrum handlowego - jako wizytówka i sposób przyciągnięcia klienta do centrum handlowego
12.45 - 13.45 Przerwa obiadowa
13.45 - 14.45 Relacje z najemcami
- komercjalizacja powierzchni w centrum handlowym
- pozyskanie najemców "lokomotyw" jako magnes przyciągający klientów i innych najemców
- kontakty interpersonalne z najemcą - efektywna komunikacja
- pozyskiwanie środków od najemców na działalność marketingową
- rozwiązywanie sporów pomiędzy najemcami oraz pomiędzy najemcą a zarządcą obiektu handlowego
14.45 - 16.30 Bariery prawno - biurokratyczne w działalności centrum handlowego. Panel dyskusyjny przy kawie MODERATOR PANELU: Dr Maria Andrzej Faliński - Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji
Dzień specjalny konferencji, 23 marca 2007 (piątek) - Ewakuacja centrum handlowego
9.00 - 14.00
- Rodzaje zagrożeń (prewencja, reakcja)
- Procedury związane z ewakuacją centrum handlowego
- przeszkolenia pracowników - jak zachować się w sytuacji kryzysowej
- zobowiązania najemców do podporządkowania się w przypadku zagrożenia
- System zabezpieczeń centrum handlowego
- Zarządzanie sytuacją kryzysową
- Współpraca z Policją (podstawy prawne, system procedur)
Szczegóły na stronie organizatora
022 420 55 23
do 05.01.2007 | od 06.01.2007 do 09.03.2007 | od 10.03.2007 | |
Konferencja + dzień specjalny (cena preferencyjna) | 4595 PLN + 22% VAT | 4995 PLN + 22% VAT | 5595 PLN + 22% VAT |
Konferencja | 3695 PLN + 22% VAT | 3995 PLN + 22% VAT, | 4295 PLN + 22% VAT |
Dzień specjalny | 1795 PLN + 22% VAT | 1995 PLN + 22% VAT | 2195 PLN + 22% VAT |