-
Tytuł:
Analiza danych w sprzedaży i marketingu - Edycja III
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 900 + VAT PLN Teraz: 300 + VAT PLN
- Termin: 2005-04-20 - 2005-04-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: K&K Group
Systemy informatyczne wymagają coraz to większych pamięci masowych do przechowywania danych związanych z działalnością biznesową. Zalewający nas potok danych coraz trudniej zamienić w sensowne informacje, które mogłyby zostać wykorzystane w działaniach marketingowych czy wspomóc proces podejmowania decyzji w organizacji.
"Analiza danych" powinna więc stanowić jeden z kluczowych procesów organizacji, poprawiający m.in. efektywność jej działania oraz zwiększający zadowolenie klienta. Większość firm używa w tym celu zwykłych arkuszy kalkulacyjnych nie wiedząc, że programy do analizy danych znacznie przewyższają ich możliwości.
Biorąc to pod uwagę, IT Press - wydawca magazynu „Systemy IT”, organizuje III edycję konferencji, której celem jest przedstawienie uczestnikom najnowszych metod analiz danych oraz rozwiązań i tendencji związanych z analizą danych przy zastosowaniu zintegrowanych systemów analitycznych.
Tematyka obejmuje m.in.:
- nowoczesne metody analizy danych w badaniach marketingowych
- segmentacja i pozycjonowanie produktów i usług
- rozpoznanie rynku i przewidywanie preferencji klientów
- rozwiązania do gromadzenia i zarządzania danymi
- specjalizowane pakiety analityczne i analityczne systemy CRM w analizie danych
Konferencja jest adresowana do:
- kadry zarządzającej
- specjalistów ds. marketingu
- specjalistów ds. zarządzania ryzykiem
- analityków danych i osoby odpowiedzialne za prognozowanie
- dyrektorów i specjalistów ds. informatyki
Więcej na
Kontakt z organizatorem:
Koordynator konferencji: Katarzyna Michałkiewicz
tel.: (022) 331 70 40
mail: