eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeAnaliza danych w sprzedaży i marketingu - Edycja III
  • Tytuł:

    Analiza danych w sprzedaży i marketingu - Edycja III

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 900 + VAT PLN Teraz: 300 + VAT PLN
  • Termin: 2005-04-20 - 2005-04-20
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: K&K Group

Systemy informatyczne wymagają coraz to większych pamięci masowych do przechowywania danych związanych z działalnością biznesową. Zalewający nas potok danych coraz trudniej zamienić w sensowne informacje, które mogłyby zostać wykorzystane w działaniach marketingowych czy wspomóc proces podejmowania decyzji w organizacji.

"Analiza danych" powinna więc stanowić jeden z kluczowych procesów organizacji, poprawiający m.in. efektywność jej działania oraz zwiększający zadowolenie klienta. Większość firm używa w tym celu zwykłych arkuszy kalkulacyjnych nie wiedząc, że programy do analizy danych znacznie przewyższają ich możliwości.

Biorąc to pod uwagę, IT Press - wydawca magazynu „Systemy IT”, organizuje III edycję konferencji, której celem jest przedstawienie uczestnikom najnowszych metod analiz danych oraz rozwiązań i tendencji związanych z analizą danych przy zastosowaniu zintegrowanych systemów analitycznych.

Tematyka obejmuje m.in.:

  • nowoczesne metody analizy danych w badaniach marketingowych
  • segmentacja i pozycjonowanie produktów i usług
  • rozpoznanie rynku i przewidywanie preferencji klientów
  • rozwiązania do gromadzenia i zarządzania danymi
  • specjalizowane pakiety analityczne i analityczne systemy CRM w analizie danych

Konferencja jest adresowana do: 

  • kadry zarządzającej
  • specjalistów ds. marketingu 
  • specjalistów ds. zarządzania ryzykiem
  • analityków danych i osoby odpowiedzialne za prognozowanie
  • dyrektorów i specjalistów ds. informatyki

Więcej na

Kontakt z organizatorem:
Koordynator konferencji: Katarzyna Michałkiewicz
tel.: (022) 331 70 40
mail: