-
Tytuł:
Alchemia komunikacji - czyli transmutacja wiedzy w sukces
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 580 PLN Teraz: 1 580 PLN
- Termin: 2010-01-28 - 2010-01-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Global Business Center Sp. z o.o.
Przedstawimy m.in.
- 5 ZASAD DOBREGO SŁUCHACZA – bądź zainteresowany a nie interesujący!
- ROLĘ JEDNOSTKI W PROCESIE GRUPOWYM – jak sprawnie płynąć na jednej łodzi?
- TYPY KULTURY ORGANIZACYJNEJ – jak w wojsku, szpitalu, czy jak w rodzinie? Co bardziej służy osiąganiu biznesowych celów?
- KANAŁY I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ – co zrobić, kiedy e-mail nie działa?
- KATEGORIE RÓŻNIC KULTUROWYCH – w czym różnimy się między sobą i czy naprawdę aż tak bardzo?
Główne zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu:
1. REGUŁY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
2. KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
3. PEWNOŚĆ SIEBIE, ŚMIAŁOŚĆ, ZDECYDOWANIE W PROCESIE KOMUNIKACJI
4. CZY BAĆ SIĘ MANIPULACJI ?
5. DYNAMIKA PROCESÓW KOMUNIKACJI W GRUPIE
6. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA JAKO ELEMENT KULTURY ORGANIZACYJNEJ
7. ZASADY KOMUNIKACJI W KONTAKCIE Z KLIENTEM
8. KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
Program
1. REGUŁY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
- Prawa komunikacji
- Podstawy efektywnej komunikacji
- Emocje mają swoją dynamikę. 3 problemy nadawania - fakty mówią, emocje krzyczą
- Forma i treść
- Pierwszy komunikat wysyłany do odbiorcy „Ugryź futrynę”
2. KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
- Kultura dyskusji, wypowiedzi. Jak mówić by sprawić wrażenie wybitnej osobowości?
- Jak reagować na gafy, wpadki, przejęzyczenia? Poskrom swą złośliwość
- 5 zasad dobrego słuchacza
- Zostań tropicielem słów
- Alfabet komunikacji - postawa, gesty i ich znaczenie. 10 swędzeń twarzy
- Oczy zwierciadłem intencji w komunikacji biznesowej
- Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
3. PEWNOŚĆ SIEBIE, ŚMIAŁOŚĆ, ZDECYDOWANIE W PROCESIE KOMUNIKACJI
- Parafraza – Czy ja dobrze rozumiem?
- Zmień agresora w baranka
- Jak łechtać próżność rozmówcy?
- Sztuka mówienia
- Jeżeli musisz powiedzieć „nie”
- Motywacja - sukces a budowanie wiary we własne możliwości
- Budowanie strategii własnego rozwoju – recepta na szczęście
4. CZY BAĆ SIĘ MANIPULACJI ?
- Techniki i taktyki manipulacyjne - siła perswazji
- Informacja zwrotna
- Magiczne „TAK” – kodowanie
- Potęga wyobraźni - dobór stylu komunikacji a skuteczność wpływu - słuchowcy, wzrokowcy i kinestetycy
5. DYNAMIKA PROCESÓW KOMUNIKACJI W GRUPIE
- Jednostka w procesie grupowym, czyli jak sprawnie płynąć na jednej łodzi?
- Identyfikacja ról grupowych – czy zwolnienie jędzy wystarczy?
- Analiza własnego stylu komunikacji
- Doskonalenie elastyczności i dopasowania w interpersonalnej komunikacji grupowej, czyli dlaczego fajne są zabawy w kółku i dlaczego niektórzy ich nie lubią?
- Jak skutecznie porozumiewać się i rozwiązywać trudne sytuacje?
- Kompromis czy Konfrontacja?
6. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA JAKO ELEMENT KULTURY ORGANIZACYJNEJ
- Typy kultury organizacyjnej - jak w wojsku, szpitalu czy jak w rodzinie? Co bardziej służy osiąganiu biznesowych celów?
- Identyfikacja kultury organizacyjnej w Organizacji
- Diagnoza potrzeb komunikacyjnych
- Bariery komunikacji wewnętrznej – „Zamknij się i słuchaj” - Zachowania defensywne w organizacji, świadomy i nieświadomy opór pracowników na zmiany
- Kanały i narzędzia komunikacji wewnętrznej - Co zrobić, kiedy e-mail nie działa?
7. ZASADY KOMUNIKACJI W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- Ustalenie celu, przedmiotu rozmowy - pętla komunikacji, czyli ja o gruszce Ty o pietruszce
- Konstrukcja wypowiedzi, modulacja głosu, dykcja
- Budowanie atmosfery kontaktu
- Zadawanie pytań - jak, jakie, kiedy i dlaczego zadawać pytania? Kto pyta, nie błądzi Pytający kontroluje przebieg rozmowy
- Słuchanie i wyrażanie zrozumienia - Jak być wspaniałym słuchaczem?
- Bądź zainteresowany a nie interesujący
- Znaczenie komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
8. KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
- Kategorie różnic kulturowych - W czym różnimy się między sobą i czy naprawdę aż tak bardzo?
- Poziomy wrażliwości kulturowej – Czym w istocie jest tolerancja i jakie odcienie przybiera w relacjach biznesowych?
- Jak radzić sobie z różnicami kulturowymi w kontaktach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi?
- Jak nawiązywać dobre relacje na formalnych i nieformalnych spotkaniach biznesowych?
- Zasady etykiety wielokulturowej
- Dobre drugie wrażenie
- Tematy taboo
Koszt szkolenia dla jednej osoby: 1580.00 zł brutto.
za zgłoszenie do dnia 2010-01-08 otrzymuje się 200.0zł rabatu
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu.
Szczegółowe informacje:
Global Business Center Sp. z o.o.
Tel.: 022 830 05 91
Fax: (22) 830 05 04