-
Tytuł:
Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 990 + VAT PLN
- Termin: 2018-05-16 - 2018-05-17
- Miejsce: Kraków / małopolskie
- Organizator: ContentHouse
Tematem przewodnim będzie video marketing. Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.
Podczas Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą video w branży B2B i B2C czy mądrze łączyć promocję na YouTube i Facebooku. Podczas konferencji poznamy również premierowe wyniki badań firmy Sotrender nad widzami i ich zachowaniami. Dużo miejsca poświęcone będzie mierzeniu i angażowaniu odbiorców, w tym współpraca z influencerami oraz technologii.
W Krakowie na scenie w ciągu dwóch dni pojawi się aż 30 prelegentów z czołowych polskich firm. Na Akademii Marketingu swoje prelekcje będą mieli m.in. Jan Zając (Sotrender), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Kamil Kozieł, Marta Sułkiewicz (Gemius), Grzegorz Miłkowski (ContentHouse) czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster). Na scenie pojawią się również przedstawiciele z Brand24, Synerise, Bluerank, SMSAPI, FreshMail, Netizens, New Amsterdam, Semanticad, MyLo czy Duckie Deck.
Aktualny program oraz lista prelegentów jest dostępna na stronie
Konferencja Akademia Marketingu odbędzie się w Krakowskim Park Technologicznym przy ul. Podole 60 w Krakowie. Rejestracja 16 maja 2018 r. rozpocznie się o godz. 9.00. Wydarzenie zakończy się 17 maja.
W środowy wieczór czeka na uczestników networking podczas after party na krakowskim Rynku Głównym.
Rejestracja na konferencję odbywa się przez formularz zapisu na stronie: