eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeAdaptive Manufacturing w sektorze FMCG

Coraz większą rolę w sektorze FMCG odgrywa masowe wytwarzanie coraz bardziej zindywidualizowanych produktów. Firmy z sektora spożywczego chcąc osiągnąć większą zyskowność oraz odpowiedzieć na zgłaszane zapotrzebowanie ze strony klientów, rozpoczęły skomplikowany proces zmierzający do możliwie szerokiej indywidualizacji swojej oferty produktowej. Masowa i nisko kosztowa kastomizacja wydaje się być założeniem wewnętrznie sprzecznym. Producenci, doskonaląc procesy i wykorzystując nowoczesne narzędzia znaleźli jednak rozwiązania, które przy względnie niskich kosztach pozwalają na wytwarzanie produktów szytych na miarę i pod preferencje poszczególnych klientów. Konferencja „Adaptive Manufacturing w sektorze FMCG” to okazja do poznania doświadczeń firm, które stosując metodologie i narzędzia LEAN, JIT, KAIZEN czy też TPM osiągnęły doskonałość operacyjną w wyżej wspomnianym zakresie.

Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu praktyków z branży FMCG, gdzie przedstawiciele kluczowych firm przedstawią najważniejsze procesy produkcyjne tworzące przewagę na dzisiejszym, wysoko konkurencyjnym rynku.

Spotkanie skierowane jest do:

  • Dyrektorów Fabryk
  • Dyrektorów Produkcji
  • Dyrektorów Łańcucha Dostaw
  • Menadżerów ds. Lean
  • Menadżerów ds. TPM
  • Menadżerów ds. WCM
  • Menadżerów ds. Ciągłego Doskonalenia

Jedyne spotkanie w Polsce z tak licznymi przykładami metod i procesów stosowanych w produkcji w firmach z sektora spożywczego.

Kluczowe tematy:

  • Masowa produkcja coraz bardziej zindywidualizowanych produktów
  • Zastosowanie Six Sigma i JIT
  • Podejście do rozwiązywania problemów w procesie produkcji
  • Inwestycja w automatyzację
  • Od interwencji awaryjnych do zaplanowanych działań zapobiegawczych
  • Budowanie kultury ciągłego doskonalenia

Wśród Prelegentów:

  • Piotr Teodorczyk, Director Business Development CEE, Kraft Foods Polska
  • Zbigniew Rosłonek, Kierownik ds. TPM, Lotte Wedel
  • Bartłomiej Kopczyński, Dyrektor Zakładu, ZPU JAL
  • Michał Lechowski, Dyrektor Produkcji, XL Energy Marketing
  • Tomasz Miazek, Szef Działu Rozwoju Produkcji, Kompania Piwowarska,
  • Wojciech Olejniczak, Wiceprezes ds. Produkcji, HJ Heinz Polska
  • Marcin Janiszewski, Kierownik ds. WCM, HJ Heinz Polska
  • Bogusław Wągrocki, Lean & Training Manager, Mars Polska


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
Przy rejestracji do dnia 12 października 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 26 października 2012:
1995 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu trzech i więcej osób,
2495 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu dwóch osób,
2995 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu jednej osoby.

3495 PLN + 23% VAT – przy rejestracji do dnia 26 października 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 10 listopada 2012,
3995 PLN + 23% VAT – przy rejestracji po 26 października 2012 i wpłacie pełnej kwoty po dniu 10 listopada 2012.

Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel. +48 12 35 05 420
e-mail:

Więcej informacji: