-
Tytuł:
Adaptive Manufacturing w sektorze FMCG
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-14 - 2012-11-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Coraz większą rolę w sektorze FMCG odgrywa masowe wytwarzanie coraz bardziej zindywidualizowanych produktów. Firmy z sektora spożywczego chcąc osiągnąć większą zyskowność oraz odpowiedzieć na zgłaszane zapotrzebowanie ze strony klientów, rozpoczęły skomplikowany proces zmierzający do możliwie szerokiej indywidualizacji swojej oferty produktowej. Masowa i nisko kosztowa kastomizacja wydaje się być założeniem wewnętrznie sprzecznym. Producenci, doskonaląc procesy i wykorzystując nowoczesne narzędzia znaleźli jednak rozwiązania, które przy względnie niskich kosztach pozwalają na wytwarzanie produktów szytych na miarę i pod preferencje poszczególnych klientów. Konferencja „Adaptive Manufacturing w sektorze FMCG” to okazja do poznania doświadczeń firm, które stosując metodologie i narzędzia LEAN, JIT, KAIZEN czy też TPM osiągnęły doskonałość operacyjną w wyżej wspomnianym zakresie.
Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu praktyków z branży FMCG, gdzie przedstawiciele kluczowych firm przedstawią najważniejsze procesy produkcyjne tworzące przewagę na dzisiejszym, wysoko konkurencyjnym rynku.
Spotkanie skierowane jest do:
- Dyrektorów Fabryk
- Dyrektorów Produkcji
- Dyrektorów Łańcucha Dostaw
- Menadżerów ds. Lean
- Menadżerów ds. TPM
- Menadżerów ds. WCM
- Menadżerów ds. Ciągłego Doskonalenia
Jedyne spotkanie w Polsce z tak licznymi przykładami metod i procesów stosowanych w produkcji w firmach z sektora spożywczego.
Kluczowe tematy:
- Masowa produkcja coraz bardziej zindywidualizowanych produktów
- Zastosowanie Six Sigma i JIT
- Podejście do rozwiązywania problemów w procesie produkcji
- Inwestycja w automatyzację
- Od interwencji awaryjnych do zaplanowanych działań zapobiegawczych
- Budowanie kultury ciągłego doskonalenia
Wśród Prelegentów:
- Piotr Teodorczyk, Director Business Development CEE, Kraft Foods Polska
- Zbigniew Rosłonek, Kierownik ds. TPM, Lotte Wedel
- Bartłomiej Kopczyński, Dyrektor Zakładu, ZPU JAL
- Michał Lechowski, Dyrektor Produkcji, XL Energy Marketing
- Tomasz Miazek, Szef Działu Rozwoju Produkcji, Kompania Piwowarska,
- Wojciech Olejniczak, Wiceprezes ds. Produkcji, HJ Heinz Polska
- Marcin Janiszewski, Kierownik ds. WCM, HJ Heinz Polska
- Bogusław Wągrocki, Lean & Training Manager, Mars Polska
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
Przy rejestracji do dnia 12 października 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 26 października 2012:
1995 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu trzech i więcej osób,
2495 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu dwóch osób,
2995 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu jednej osoby.
3495 PLN + 23% VAT – przy rejestracji do dnia 26 października 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 10 listopada 2012,
3995 PLN + 23% VAT – przy rejestracji po 26 października 2012 i wpłacie pełnej kwoty po dniu 10 listopada 2012.
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz -
Project Manager
tel. +48 12 35 05 420
e-mail:
Więcej informacji: