-
Tytuł:
8 Kongres Programów Lojalnościowych
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-17 - 2008-04-18
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: ECU Marketing
Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:
- Przyszłość programów lojalnościowych,
- Personalizacja i indywidualizacja jako nowe trendy w programach,
- Lojalność w czasach Web 2.0
- Skuteczny program lojalnościowy efektem udanego dialogu z klientem.
W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele m.in.:
- Nektar (UK)
- Toyota Polska
- Rigips Polska
- Ambra
- Alma Market
- BP Polska
- Mapei
- Fotka.pl
- BreBank
- Toshiba Corporation
- Centra EXIDE Technologies
- MTV
- Procter & Gamble
- Nice Polska
- Netgear
- Gazeta Prawna
Dlaczego warto wziąć udział:
- Podczas kongresu doświadczeni eksperci opowiedzą m.in. o nowych technologiach w działaniach budujących lojalność nowego pokolenia,
- Będzie to okazja do poznania skutecznego minimalizowania ryzyka podczas wdrażania programu pod konkretne grupy docelowe,
- To możliwość przyjrzenia się unikalnym sposobom na budowanie lojalnych sieci partnerskich,
- Prezentacja analizy preferencji uczestników programów lojalnościowych względem oferowanych korzyści i form programów
- Poznanie nowych zagrożeń związanych z prowadzeniem programu lojalnościowego.
Kto powinien wziąć udział:
- Dyrektorzy Marketingu oraz kadra wyższego szczebla, odpowiedzialna za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem,
- Marketing, Brand, Produkt Managerowie,
- Dyrektorzy Działów New Biznes i Account Managerowie.
Koszty:
Cena do 21 marca 2008 r. – 3995 PLN + 22% VAT,
po 21 marca 2008 r. - 4495 PLN + 22% VAT.
Cena obejmuje: prelekcje, materiały kongresowe, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Ewa Ganew – Project Manager
tel.(12) 350 54 16