eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje8 Kongres Programów Lojalnościowych
  • Tytuł:

    8 Kongres Programów Lojalnościowych

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
  • Termin: 2008-04-17 - 2008-04-18
  • Miejsce: / małopolskie
  • Organizator: ECU Marketing

Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:

  • Przyszłość programów lojalnościowych,
  • Personalizacja i indywidualizacja jako nowe trendy w programach,
  • Lojalność w czasach Web 2.0
  • Skuteczny program lojalnościowy efektem udanego dialogu z klientem.

W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele m.in.:

  • Nektar (UK)
  • Toyota Polska
  • Rigips Polska
  • Ambra
  • Alma Market
  • BP Polska
  • Mapei
  • Fotka.pl
  • BreBank
  • Toshiba Corporation
  • Centra EXIDE Technologies
  • MTV
  • Procter & Gamble
  • Nice Polska
  • Netgear
  • Gazeta Prawna

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Podczas kongresu doświadczeni eksperci opowiedzą m.in. o nowych technologiach w działaniach budujących lojalność nowego pokolenia,
  • Będzie to okazja do poznania skutecznego minimalizowania ryzyka podczas wdrażania programu pod konkretne grupy docelowe,
  • To możliwość przyjrzenia się unikalnym sposobom na budowanie lojalnych sieci partnerskich,
  • Prezentacja analizy preferencji uczestników programów lojalnościowych względem oferowanych korzyści i form programów
  • Poznanie nowych zagrożeń związanych z prowadzeniem programu lojalnościowego.

Kto powinien wziąć udział:

  • Dyrektorzy Marketingu oraz kadra wyższego szczebla, odpowiedzialna za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem,
  • Marketing, Brand, Produkt Managerowie,
  • Dyrektorzy Działów New Biznes i Account Managerowie.


Koszty:
Cena do 21 marca 2008 r. – 3995 PLN + 22% VAT,
po 21 marca 2008 r. - 4495 PLN + 22% VAT.
Cena obejmuje: prelekcje, materiały kongresowe, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Ewa Ganew – Project Manager
tel.(12) 350 54 16