eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje3rd International Recruitment Congress 2015

 

JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ REKRUTERA I MARKĘ PRACODAWCY?

Już 27 października 2015 odbędzie się 3rd International Recruitment Congress 2015.


Czy na Snapchacie można prowadzić działania employer brandingowe? Jak za pomocą Facebooka budować markę rekrutera i pracodawcy, żeby osiągać wymierne rezultaty? Z jakich technik sprzedażowych korzystać aby zdobyć klientów i nawiązać długotrwałe relacje z kandydatami? Jaki kierunek rozwoju firm rekrutacyjnych wybrać, żeby skutecznie działać na europejskim rynku? O tym i nie tylko będzie można porozmawiać na organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, corocznym kongresie 3rd International Recruitment Congress 2015, skierowanym do branży zatrudnienia i HR.

 
Wśród prelegentów branżowego wydarzenia nie zabraknie polskich i międzynarodowych ekspertów, takich jak Steve Othen z Recruitment and Employment Confederation (REC), Andy Preston, międzynarodowy trener sprzedaży i Piotr Chmielewski, założyciel agencji Social Media Now. W kongresie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia wezmą udział właściciele polskich firm rekrutacyjnych, managerowie HR i przedstawiciele międzynarodowych organizacji zrzeszających agencje zatrudnienia. Wydarzenie odbędzie się we wtorek, 27 października 2015 w budynku Focus w Warszawie.

 
Na coraz trudniejszym rynku pracownika,rekruterzy muszą zadbać nie tylko o swój wizerunek, ale również o markę swojej agencji czy pracodawcy. Misją Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia jest edukacja branży, dlatego i w tym roku podczas kongresu nie zabraknie międzynarodowych i polskich prelegentów oraz wysokiej klasy wykładów, które przybliżą nam tematykę budowania własnej marki. 3rd International Recruitment Congress 2015 to również wydarzenie pełne sesji case studies, które pomogą rozwinąć kompetencje i umiejętności każdego rekrutera - mówi Jarosław Adamkiewicz, Prezes SAZ.

 
Kongres rozpocznie prezentacja Artura Skiby, Wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia i Prezesa Antal International, na temat aktualnych trendów rynku pracy i wyzwań przed którymi stoi branża.

 
Andy Preston, międzynarodowy trener i praktyk sprzedaży, zaprezentuje metody skutecznego zwiększania sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów, a także zwiększania ich lojalności.

 
Piotr Chmielewski z agencji Social Media Now w praktycznym wystąpieniu przybliży temat budowania marki pracodawcy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, jakimi są social media. W szczególności skupi się na wykorzystaniu Facebooka w procesie rekrutacji pracowników oraz zasadach działań płatnych i bezpłatnych kampanii reklamowych w oparciu o doświadczenia agencji Social Media Now. Martyna Tarnawska, Social Media Consultant z agencji Socjomania, opowie o alternatywnych sposobach dotarcia do kandydatów z pokolenia Y, dzięki wykorzystaniu coraz popularniejszych dzisiaj serwisów Snapchat i Instagram.

 
Organizatorzy spodziewają się prawie dwustu uczestników, a wśród nich menedżerów największych i najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorstw i agencji zatrudnienia w Polsce, jak również osób odpowiedzialnych za rekrutację, HR i budowanie wizerunku pracodawców. Kongres to więc możliwość pozyskania bezcennych kontaktów biznesowych. Udział w kongresie pozwoli na osiągnięcie wyraźnej przewagi rynkowej, a także zdobycie wiedzy i umiejętności, które zaowocują stworzeniem spójnego i przyjaznego kandydatom wizerunku. Podczas kongresu będzie można również zapoznać się z ofertami firm, których produkty i usługi wspomagają proces rekrutacji oraz budowania relacji z kandydatami i klientami.


Szczegółowy program
wydarzenia znajduje się na stronie:  

 


Kongres odbędzie się 27 października 2015 w budynku Focus w Warszawie. Cena wynosi 600 zł netto.

Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja online na stronie:

Szczegółowe informacje:
Tel:
+ 48 22 345 66 29
E-mail:
Strona WWW: