-
Tytuł:
16. Kongres Lojalność Klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 495 + VAT PLN
- Termin: 2017-04-05 - 2017-04-06
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?
Możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.
W programie Kongresu m. in.:
• Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta
• Lojalność w omnichannel’u
• Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO
• Budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych
• Wykorzystanie social mediów przy programach lojalnościowych
• Lojalność 3.0 – kreowanie zaangażowania, personalizacji i doświadczenia
• Lojalność oczami psychologa i analityka
Wśród prelegentów m. in.:
Monika Czaplicka, założyciela agencji Wobuzz
Wioletta Krasnodębska, specjalista ds. rozwoju direct marketingu, PKN Orlen
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu.
Szczegółowe informacje na stronie
Możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.
W programie Kongresu m. in.:
• Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta
• Lojalność w omnichannel’u
• Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO
• Budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych
• Wykorzystanie social mediów przy programach lojalnościowych
• Lojalność 3.0 – kreowanie zaangażowania, personalizacji i doświadczenia
• Lojalność oczami psychologa i analityka
Wśród prelegentów m. in.:
Monika Czaplicka, założyciela agencji Wobuzz
Wioletta Krasnodębska, specjalista ds. rozwoju direct marketingu, PKN Orlen
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu.
Szczegółowe informacje na stronie